Dag 10 med VLCD

Måndagar känns alltid lika underbara :) Fräsha och friska, en dag för förnyelse och förändring. Har just smaskat i mig en blueberry-shake och sitter nu med en rykande kopp kaffe. Snart är det dags för seminarie och direkt efteråt är det bara att slänga iväg sig till jobbet.

I lördags var jag och några vänninor ute och shoppade. Jag kände verkligen att jag behövde någonting nytt. När jag kommer ut från provhytten för att få smakråd av J så säger hon "Ingrid, du har gått ner i vikt?!"  :D Jag ville bara skrika av lycka, men det blev en tyst leende som svar. Det kändes så underbart att det syns. För jag vet själv hur jag är, det är verkligen ingenting jag brukar kommentera, då ska det liksom gått långt. Haha, det kan också bero på att jag känner en enorm avundsjuka när andra går ner i vikt ;)

Nåväl, idag ska det gå från -25 till -10 så det blir nog en riktigt lång promenad ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack och kör du också på hårt, vi är många som ska bevisa motsatsen att det går. Och tack för din kommentar, bara en sån enkel mening gjorde allt så mycket lättare, då jag är så sugen på mat just nu, så tack! Och ja heja oss :)

KRAMAR

2012-02-06 @ 15:15:05
URL: http://viktfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0