Dag 16 med VLCD

Igår blev en konstig dag. Jag var jättekänslig och visste inte alls vad jag ville göra. Höll på att börja gråta flera gånger. Gick och speglade magen och kände mig tjock... MEN nå kom jag på att första dagen på mensen alltid gör mig känslig som en liten kanin (och svullen!).  Idag är det mycket, mycket bättre! :)

Har avnjutit en mocca-shake till frukost. Verkligen min favorit. Jag vet att jag måste plugga idag. Jag måste plugga massor idag! Inte det minsta manad. Jag vill mycket hellre gå ner till isen och sitta och dricka kaffe i goda vänner sällskap. Nästa helg, då ska jag dricka kaffe hela söndagen och åka skridskor nere vid hamnen. Guuud vad jag längtar efter att bara få vara helt ledig (i hela två dagar). Tur att det är en intressant kurs vi läser nu, det gör det hela lite enklare.

Blir dock en långpromenad runt tolv/ett. Måste röra på mig plus att himlen är helt blå Ska lyssna på diggilistan i P3 och bara må. Kommer bli en vacker dag <3

Ikväll blir det tjejmys och kolla "Kontoret" som har premiär ikväll på 4an. Mina förväntningar är höga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0