Dag 17 med VLCD

Tar en välförtjänt pluggpaus. Har pillat i mig "middag" och dricker nu en slät kopp kaffe á la norrländskt vis. Rivit ska det vara utan mjölk, annars får det vara!

I morse så rotade jag fram en klänning som jag sist hade på mig i mitten av september. Min lycka var total. En A-formad marinblå klänning med guldknappar. Hur söt som helst! Fick massor av komplimanger för den. Försöker att inte tänka på att jag inte kommer ha så mycket tid för promenader, skolan går faktiskt först. Det ska nog gå bra ändå. Imorgon och på onsdag jobbar jag heldagar så då kommer jag ändå inte sitta ner på 4x2 timmar. Min chef ringde och frågade om jag kunde komma in och jobba lördag, så där fick jag en enkel bortförklaring till varför jag inte vill dricka på vår tentafest. Jag har verkligen inga problem med att festa nykter, eller att gå ut och dansa nykter. Jag gillar snarare att ha kontrollen. Däremot så provocerar det verkligen vissa att jag inte vill bli onykter. De blir stela och känner sig obekväma i mitt sällskap. Vilket jag tycker är mycket underligt eftersom jag är så himla crazy ändå :)

Nej, nu är det dags att fortsätta att nöte in skydds- och riskfaktorer för barn och unga.

Till alla er andra VLCD/ LCD-anhängare, ni är så himla himla duktiga och ni inspirerar mig massor! Kramar och rosor till er :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du inspirerar mig!! du har klarat av många dagar nu! är bara inne på dag 2!

2012-02-13 @ 20:02:58
URL: http://sjuttiotillsextio.blogg.se/
Postat av: McMuffin

Åh vad roligt att höra :) Kämpa på! Det är de första dagarna som är svårast.. KRAM

2012-02-14 @ 18:58:27
URL: http://mcmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0