Dag 5 med VLCD

Har just ätit en shake till frukost. Jag känner verkligen hur enkelt det är att följa dieten, helt galet. Jag har dock inte ställt mig på vågen ännu. Det blir på lördag då jag kört en vecka. Igår kände jag mig däremto seg och trött. Kände där på natten när jag inte kunde sova hur jag bara ville gå upp och moffa i mig mat, men med diciplin och kontroll så löste det sig. Försökte längta till morgonen istället.

Det som känns jobbigast är jag ska äta lunch på universitetet och mina vänner kommenterar mitt matintag. Säger att jag har gjort protein-smooties, det är väl delvis sant, men jag ocrkar inte kommentarerna angående Nurtilett osv.

Kommentarer
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Duktig du är :) Har du en sån där Nutrilettshake-flaska? Det har jag. Skulle vilja ha en som inte skriker "hej jag bantar och går på pulverdiet". Hela min arbetsplats vet om vad jag gör och följer min process, för jag orkar inte sitta och smussla i lunchrummet :P

2012-02-01 @ 08:19:35
URL: http://tftw.blogg.se/
Postat av: McMuffin

Åh! Tack!!



Mm, precis en sån shaker. Men idag blev det att införskaffa en ny. Nu ser det ut som om jag är en kroppsbyggare ;) Mycket mer energi idag också! Längtar till invägningen på lördag. Jag märker skillnad på min hy också :))

2012-02-01 @ 15:28:01
URL: http://mcmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0