Dag 7 med VLCD

Ja, efter denna dag är första veckan gjord. Imorgon blir det invägning! Helt otroligt hur enkelt det har varit. Så mycket tid jag har sparat :) Igår var jag lite orolig över hur det skulle gå då det var föreläsning på universitetet mellan 8-10, sen direkt efter det så var det jobb till 15. Hem och fortsätta plugga NON STOP tills jag var klart med Rapporten till idag. När jag är stressad brukar jag få svårt att koncentrera mig och då äter jag? Men det gick bra. Pluggade fram till 23:30 med pauser för att koka kaffe/te och då mina shakes också. Fick det svart på vitt, jag klarar det :)

Nu sitter jag och mumsar på dagens frukost. Blueberry-shake. Yummie! Den är riktigt fräsch! Insåg att jag inte ätit någonting annat än dessa produkter på nästan en vecka. En påse  rädisor på tre dagar (totalt 25 kcal), men annars inte. Inte en frukt på nästan en vecka, det kändes lite underligt, men jag mår ju toppen nu så..

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej kul att se att det går så bra för dig. Jag kör också pulver men med märket Slanka som jag tycker smakar supergott!! Va har du för slutmål, vad väger du nu? Nyfiken ;) Besök gärna min blogg och följ mig! peppa varandra!

2012-02-04 @ 15:33:16
URL: http://sjuttiotillsextio.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej vad kul att se att det är en till som kämpar på! kul att det går bra för dig med, Vad väger du nu och vad är målet?? kommer följa dig nu för att peppa mig själv, följ gärna med mig på min blogg också :D PeppPepp

2012-02-04 @ 16:50:03
URL: http://sjuttiotillsextio.blogg.se/
Postat av: McMuffin

Hej Sara! :) Igår vägde jag 68 kg och mitt mål är 58 kg :) Och det bästa är att det liksom inte känns omöjligt, snarare tvärt om :) Jag ska absolut kolla in din blogg. Ja, peppning är det bästa som finns! Det är superbra att ha folk att prata om ang. detta. Det är ju en rätt specifik situation som man måste ha upplevt för att kunna relatera till. Kram på dig!

2012-02-05 @ 10:39:21
URL: http://mcmuffin.blogg.se/
Postat av: Amles

Hur mycket koster nutrilett i Sverige?

2012-02-08 @ 19:23:23
URL: http://amleshelseblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0