Tentaplugg utan godis och snacks?!

Ja, tänk.. Trodde att det var omöjligt, men inte det! Det går jättebra. Annars brukar detta vara en period med massor av onyttigheter (det är ju tenta-vecka) och annat. Jag har fan inte en enda ursäkt för något längre, det handlar bara om kontroll och diciplin.

Imorgon så kliver jag på 21:a dagen med VLCD. Har bestämt att köra en vecka till, utan att jag har vägt mig, men ändå. Bokade en tågbiljett upp till familjen den 8:e mars, så jag vill boosta lite extra innan det blir mammas mat. Inte för att jag ska vräka i mig på något sätt, men för samvetets skull så. Jag skulle aldrig kunna säga till min mamma att jag dricker pulver, aldrig! Hon skulle börja gråta.. Men dock så är både kära mor och kära far-substitut gourmeter, vilket betyder NO LIGHT! Men det passar väl bra det med.. "Jag kan hacka sallad jag" :)

Vill bara skriva skit-tentan nu! På måndag så börjar vi med missbrukskursen som jag ser fram emot, massor!

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det brukar ofta gå mycket bättre att käka godis när man pluggar, det blir lite roligare och man blir lite piggare! Men bra gjort att stå över det! Heja du. jag går in i dag 6 imorgon,

2012-02-16 @ 21:33:10
URL: http://sjuttiotillsextio.blogg.se/
Postat av: JL

Vad duktigt, men får du inte sötsug när du dricker shakesen med socker i?

2012-02-16 @ 22:13:46
URL: http://healthforever.blogg.se/
Postat av: McMuffin

Sara; Äta vad som helst egentligen. Men tentavecka brukade bara vara en ful undanflykt för att få trycka choklad.. Min mamma skickade ner mina skridskor till mig i veckan.. I paketet lyckades hon även få plats med en påse Plopp, en påse Geisha och en påse Maltesers.. Typ 500g choklad men de påsarna ligger snällt i mitt skåp bakom kartongen med pulver :)Det är perfekt att ha att ta med när man ska gå bort på myskväll, då kan man göra någon annan glad.



JL; Tack! Jag får faktiskt inte det.. Jag har på något underligt sätt ändrat mina tankegångar. Att istället för att vilja trycka socker, så njuter jag verkligen. Och ser fram emot nästa måltid :)

2012-02-17 @ 06:40:23
URL: http://mcmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0