Vilken vecka!

Jag har haft lite dåligt samvete över att jag inte har bloggat på flera dagar, men snart är det tenta och jag har även jobbat ganska mycket så när jag väl har suttit ner har jag helt glömt :/

I alla fall så går VLCD-kuren jättebra! Det går sårskillt bra när man har mycket att göra. Kruxet är bara när man jobbar i butik och inte riktigt kan hålla tiderna perfekt. Lite ångest på det faktiskt. För det är när man är hungrig som suget slår till.

Imorgon är det invägning och mina förväntningar är stora. Ja, jag längtar faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Ja det är ju inte alls lika jobbigt längre. Visst, om man känner doften av mat eller nybakat bröd så vattnas det lite i munnen. Men inte mer än det. Så blir det mest om det gått några timmar sen senaste shake, annars är det rätt lugnt.

Och ja, man får ju så mycket tid över! Att laga mat tar ju himla lång tid egentligen. Plus att man måste fantisera ut vad man ska laga. Så shakes passar perfekt för mig som både pluggar och jobbar heltid hehe

Men det är ju inte en heltidslösning, tyvärr. Även om det är lockande att köra på några veckor till bara..

Kram!

2012-02-11 @ 08:43:44
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0